”Nöjd kundgaranti” – genialiskt eller urdumt?

torsdag, 4 juni 2009

De som följt min blogg vet att jag är väldigt duktig på att hitta saker som jag stör mig på. Här kommer en sak till…

Tele2 har nöjd kundgaranti!

Nöjd kundgaranti?!
Finns det missnöjda kundgarantier? Hur mäter man sånt?

Visst, det är säkert bra att kundgarantin är nöjd, vad nu det innebär. Men är det inte bättre att försöka få kunderna nöjda? Och kanske garantera detta också…

Kan ju faktiskt vara ett genidrag från företaget också, eftersom de faktiskt inte har garanterat kunden något.
Skulle inte satsa några stora pengar på det dock…



Lämna en kommentar

Henriks Fotohörna
DSC_0811
DSC_0442
IMG_3956
DSC_0941
IMG_1786
DSC_4686
DSC_1218
DSC_5387
DSC_1530
Arkiv
Kategorier