”Nöjd kundgaranti” – genialiskt eller urdumt?

torsdag, 4 juni 2009

De som följt min blogg vet att jag är väldigt duktig på att hitta saker som jag stör mig på. Här kommer en sak till…

Tele2 har nöjd kundgaranti!

Nöjd kundgaranti?!
Finns det missnöjda kundgarantier? Hur mäter man sånt?

Visst, det är säkert bra att kundgarantin är nöjd, vad nu det innebär. Men är det inte bättre att försöka få kunderna nöjda? Och kanske garantera detta också…

Kan ju faktiskt vara ett genidrag från företaget också, eftersom de faktiskt inte har garanterat kunden något.
Skulle inte satsa några stora pengar på det dock…



Lämna en kommentar

Henriks Fotohörna
IMG_0986
DSC_6096
DSC_0916
DSC_0825
DSC_1412
IMG_4554
DSC_1368
DSC_0210
oIMG_1623
Arkiv
Kategorier