”Nöjd kundgaranti” – genialiskt eller urdumt?

torsdag, 4 juni 2009

De som följt min blogg vet att jag är väldigt duktig på att hitta saker som jag stör mig på. Här kommer en sak till…

Tele2 har nöjd kundgaranti!

Nöjd kundgaranti?!
Finns det missnöjda kundgarantier? Hur mäter man sånt?

Visst, det är säkert bra att kundgarantin är nöjd, vad nu det innebär. Men är det inte bättre att försöka få kunderna nöjda? Och kanske garantera detta också…

Kan ju faktiskt vara ett genidrag från företaget också, eftersom de faktiskt inte har garanterat kunden något.
Skulle inte satsa några stora pengar på det dock…



Lämna en kommentar

Henriks Fotohörna
oIMG_1623
IMG_2752
oIMG_2207
DSC_0237
DSC_5835
DSC_0819
DSC_3213
IMG_4139
DSC_4101
Arkiv
Kategorier