”Nöjd kundgaranti” – genialiskt eller urdumt?

torsdag, 4 juni 2009

De som följt min blogg vet att jag är väldigt duktig på att hitta saker som jag stör mig på. Här kommer en sak till…

Tele2 har nöjd kundgaranti!

Nöjd kundgaranti?!
Finns det missnöjda kundgarantier? Hur mäter man sånt?

Visst, det är säkert bra att kundgarantin är nöjd, vad nu det innebär. Men är det inte bättre att försöka få kunderna nöjda? Och kanske garantera detta också…

Kan ju faktiskt vara ett genidrag från företaget också, eftersom de faktiskt inte har garanterat kunden något.
Skulle inte satsa några stora pengar på det dock…



Lämna en kommentar

Henriks Fotohörna
DSC_5929
DSC_1550
DSC_5234
DSC_0467
DSC_5835
IMG_4097
DSC_1498
DSC_1003
DSC_2557
Arkiv
Kategorier